پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119224
کوهرنگ پتانسيل تبديل به قطب اصلي رشته سوارکاري را دارد
تاریخ انتشار : 1393/07/23 07:51:26
نمایش : 2002
شهرستان کوهرنگ ظرفيت بالايي براي توسعه رشته هاي مختلف سوارکاري دارد و با توجه به بافت و طبيعت بکر، اين خطه از ايران مي تواند به عنوان قطب اصلي اين رشته معرفي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، در مسابقات کمانگيري روي اسب و پرچم برداري کشور که در روستاي گردشگري ديمه برگزار شد، استانهاي بختياري نشين لرستان و چهارمحال و بختياري خوش درخشيدند.

رييس هيات سوارکاري استان چهارمحال و بختياري گفت: در اين دوره از مسابقات بيش از 30کمانگير شرکت کردند.

در رشته کمانگيري روي اسب، فردين مرادي از استان لرستان مقام اول را کسب کرد و عليرضا بني طالبي از چهارمحال بختياري و بهروز عباس نِاد از لرستان بترتيب دوم و سوم شدند.

در رشته پرچم برداري بر روي اسب، مرتضي نجات، سيد شهاب الدين طباطبايي و اميد سلجوقي هر سه از استان چهارمحال و بختياري مقام هاي اول تا سوم را کسب کردند.

فريدون رييسي دهکردي در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر افزود: اين مسابقات به مناسبت عيد غدير خم و دهه امامت و ولايت به ميزباني باشگاه سوارکاري هتل کوهرنگ برگزار شد.

وي گفت: داوراني از فدراسيون سوارکاري جمهوري اسلامي ايران بر اين دوره از رقابت ها نظارت کردند.

اين مقام مسئول افزود: حضور در اين مسابقات براي همه رده هاي سني آزاد بود و شرايط لازم براي حضور ورزشکاران اين رشته در کوهرنگ فراهم شد.

رييس هيات سوارکاري چهارمحال و بختياري گفت: شهرستان کوهرنگ ظرفيت بالايي براي توسعه رشته هاي مختلف سوارکاري دارد و با توجه به بافت و طبيعت بکر، اين خطه از ايران مي تواند به عنوان قطب اصلي اين رشته معرفي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html